Ga naar inhoud

And then there were none - flikkerend scherm


Sunflower

Aanbevolen berichten

Zoals jullie kunnen zien in de verkoopsadvies-hoek heb ik een nieuwe dell inspiron 1525.

Vandaag wou ik er voor het eerst het spelletje 'and there were none' van agatha christie opspelen en dat blijkt niet naar behoren te gaan. :bawling:

Als ik het opzet begint het scherm heel erg (storend) te flikkeren. In die mate zelfs dat ik me afvraag of het wel goed is voor het scherm het spel verder te zetten. Het is het soort geflikker dat bandgewijs verloopt over gedeelten van het scherm, wat je ook krijgt als je scherm gestoord wordt door een ander electrisch apparaat (vb gsm) alleen is er nu geen ander electrisch apparaat wat kan storen ...

Ik weet niet aan wat het ligt maar ik hoop dat het niets te maken heeft met de specs, vooral gezien ik dit spel probleemloos kon spelen op mijn computer die tien jaar oud is. :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

alleen is er nu geen ander electrisch apparaat wat kan storen ...

Weet je dat héél zeker?

als je dit op je bureablad ook hebt, zoals Darthia zegt zal het waarschijnlijk aan je grafische kaart liggen.

Heb je dit met andere games ook of alleen bij deze?

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ondertussen al vanalles met deze computer gedaan maar nog nooit een storing ervaren.

Het is echt enkel bij het spelen van dat spel (het is nu ook wel het enige spel dat ik gespeeld heb erop...) dat ik een storing in het scherm ervaar. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je pc dit spel wel aankan dus daar ligt het probleem niet.

Wat bedoel je met "Al veel gedaan met die pc"?

KLik eens met je rechtermuisknop op het icoontje van het spel.

Ga dan naar eigenschappen, tablad compactibileteitsmodus.

En dan draai dit in compactibiliteitsmouds Windows XP sp2.

Start het spel dan nog eens op, en misschien heeft het resultaat.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou daarmee zeggen dat het niet zo is dat ik deze pc pas heb en er een spel op spelen het eerste was wat ik deed. :) Ik heb er ook al uren mee gesurfd, gewerkt in Ms Office, etcetera en heb met het scherm dit probleem nooit gehad.

Ik heb wel windows vista en dus geen xp. Het SP1 van windows vista ben ik overigens net aan't downloaden. Misschien brengt dat soelaas. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.