Ga naar inhoud

Ubuntu Synchroniseren


Aanbevolen berichten

De gemakkelijkste manier lijkt me daarvoor de "persoonlijke map" op een FAT32-partitie te plaatsen (fat32 is zowel door windows als door ubuntu perfect te benaderen). Als limitering heb je dan natuurlijk dat je files maximaal 4 gigabyte groot mogen zijn (tenzij linux ondertussen al ntfs kan lezen/schrijven zonder problemen, maar daar ging nog iets mis dacht ik)

Bij XP geef je op dat de map "mijn documenten" standaard naar die partitie moet wijzen, en bij ubuntu geef je dat ook op (alleen weet ik niet hoe je zoiets in ubuntu doet; maar als windows het kan moet ubuntu het ook wel kunnen lijkt me).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook niet weten hoe dat je dit doet met Ubuntu, maar ik heb nu een snelkoppeling gemaakt van "Mijn Documenten", deze staat nu in mijn Persoonlijke Bestanden, het enige nadeel is dat soms als ik Ubuntu opstart, ik eerst de schijf moet geopend hebben waar XP op staat en dan naar Documents en Settings gaan voordat ik de snelkoppeling kan gebruiken. Heel omslachtig maar werkt wel als een tijdelijke oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.