Ga naar inhoud

Laptop valt plots uit


Prieme401

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Aan deze versies waar ik dan aan denk zijn vaak drivers toegevoegd, drivers verwijderd en de functionaliteit aangepast.

Daar je op een andere laptop ook problemen hebt, zou ik eens proberen om Vista terug te installeren mocht je over een Installatie dvd beschikken en kijken of je daar het probleem ook hebt, is het probleem weg kun je er wel vanuit gaan dat het aan jou Windows 7 versie ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een recovery disk die ik gemaakt heb voor ik windows 7 installeerde. Ik ben er bijna zeker van dat het probleem zal opgelost zijn als ik vista terug installeer aangezien de problemen begonnen na de installatie van windows 7.. Zou een andere versie van windows 7 een oplossing kunnen zijn (bv home premium ipv ultimate) of heb je daar geen idee van? Toch bedankt voor alle hulp :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk als het probleem zit in Windows 7 dat een andere versie je probleem niet oplost, je kan wel proberen of je een Retail DVD van Windows 7 (legaal) kunt lenen van een kennis of vriend en deze installeren, je kan deze zo'n dertig dagen gebruiken daar je niet beschikt over een installatie code.

Ik had eens gekeken bij Acer en een chipset driver is niet voorhanden, mogelijk dat je probleem daar mee te maken kan hebben.

enkel door diverse mogelijkheden uit te sluiten kun je erachter komen waar het schoentje precies wringt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.