Ga naar inhoud

windows live mail wachtwoord ...


magy

Aanbevolen berichten

:hmmmm: Goeie dag,

ik wil mijn Windows Live Mail ( skynet adres) beveiligen, het icoon staat in de taakbalk, 1 klik en kan mijn mails lezen = ok

MAAR om een wachtwoord in te stellen, lukt me niet, steeds kan ik Live mail blijven openen door die 1 klik >>> hoe beveilig ik dit?

Danke grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows live mail beveiligen met een paswoord zodat je eerst het paswoord moet intypen alvorens WLM zich opent?? Kan niet denk ik.

Of je moet via extra software werken zoals deze.

Je kan wel voor iedere gebruiker een apart gebruikersaccount aanmaken en dan kan je je eigen account beschermen met een paswoord.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

die extra software werd gewijgerd (niet erg !)maar door al mijn geknoei, krijg ik nu dit bericht

"Voor het account Skynet (...) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onjuist wachtwoord ingevoerd. De volgende keer dat er berichten worden verzonden of ontvangen, moet een gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account worden ingevoerd.

Serverfout: 0x800CCC90

Reactie van server: -ERR Access denied : Invalid user or password

Server: 'pop.skynet.be'

Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92

Protocol: POP3

Poort: 110

Beveiligd(SSL): Nee

IK installeerde Windows Live mail terug in, na de oude te verwijderd hebben....

Graag hulp, waarvoor reeds dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag,

ik kom niet meer op mn oude mail,skynet, had een nieuwe gemaakt maat er staat niks in, hoe kan ik de oude terugzetten<, steeds melding popserver/ wachtwoord al ervoor, kan niks zenden ontvangen, contancten = niks... ik wil gewoon de 1è terug, stelde essentials al meerdere keren terug in, ik kan niet verder, danke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het account Skynet (annette.roels) (1) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. De e-mailserver heeft een fout geretourneerd.

Serverfout: 0x800CCC90

Reactie van server: * OK [CAPABILITY IMAP4REV1 QUOTA AUTH=LOGIN] (mailservice025.isp.belgacom.be)

Server: 'imap.skynet.be'

Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC90

Protocol: POP3

Poort: 143

Beveiligd(SSL): Nee

ik krijg nog steeds die melding en ook aanmelden/paswoord, ik kom op die nieuwe mailterecht waar geen contacten ed instaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.