Ga naar inhoud

winload.exe


swiffer

Aanbevolen berichten

beste

mijn pc stond aan en mijn kat ging op de stoop kabel staan en daar door viel mijn pc uit .

wanneer ik hem terug op start zegt hij dat winload.exe beschadigd is en dat ik de cd van vista er moet in steken.

hier zit ik met het probleem ik ben alle cd's van mijn pc kwijt gespeelt bij een verhuis enj er staat ook geen back op op de harde schijven .

is er iemand die weet hoe ik dees kan oplossen?(ik weet ook niemand die een vista cd heeft iedereen die ik ken heeft windows 7) en windows 7 er over zette doe ik niet graag omdat ik anders al mijn bestande kwijt ben .

of hoeveel het me zou kosten het door een handelaar laat maken ?

mvg stef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geraak je nog in Veilige Modus? Deze modus bereik je door constant achter elkaar op F8 te drukken bij het opstarten van de pc.

Kies in dat zwarte scherm voor "Laatste bekende juiste configuratie (recente instellingen die werkten).

Start hij nu door?

Als het nog niet lukt, ga je weer naar Veilige Modus (F8 drukken tijdens opstarten) en kies je voor "Veilige modus met opdrachtprompt". Vervolgens typ je volgende commando's:

bootrec.exe /fixmbr (en druk op enter)

bootrec.exe /fixboot

Als dat ook niet lukt, kan je proberen om een hersteldisk te maken.

Je kan dan Opstartherstel proberen (lees de handleiding in bovenstaande link!) of Opdrachtprompt en de commando's van hierboven ingeven als je niet meer in Veilige Modus geraakt. De handleiding goed lezen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat ze gelijk hebben en ze je geen harde schijf wilden aansmeren :top:

Als je pc al enige jaren oud is (bv 4 jaar), kan een harde schijf inderdaad 'versleten' zijn. (niet altijd hoor, ik heb een pc gehad die ik 7 jaar gebruike en harde schijf werkte nog perfect)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.