Ga naar inhoud

HP F375 problemen, documenten blijven in wachtrij


louisewies

Aanbevolen berichten

Mijn printer wil alleen nog kopiëren. Het is een 3 in 1 printer dus zou meer moeten kunnen. Ik heb geprobeerd de oude installatie ongedaan te maken, lukt niet. Ook niet met de cdrom van HP.

Hij zet de documenten die ik wil printen in de wachtrij en daar gebeurt vervolgens niets mee.

Behalve als ik iets maak in kladblok, en dan de printer ontkoppel en weer aansluit. Dat ene testje komt er dan uit.

Vraag: Waarom kan ik het programma niet verwijderen via configuratiescherm of via de cdrom van HP?

Ik heb nu wel het icoontje van de printer rechtsonder met het bijschrift "2 documenten in de wachtrij". Maar er gebeurt dus niks.

Hellup!

Louise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

De probleemoplossing heeft niks gedaan. Alles wordt nog steeds in de wachtrij gezet en scannen doet de HP ook niet (meer).

Toen ik gisteren de nieuwe cartridges installeerde kreeg ik nog wel een mooie kleurenprint.

Volgens de HP Servicedesk ligt het aan Windows (XP) en zou ik de pc helemaal moeten opschonen. Dus dan ben ik alles kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg helemaal geen meldingen.

Maar, voor nu is het probleem opgelost. Wat afdrukken betreft althans. Ik heb de aansluiting (stekker) van de adaptor uit de stekkerkast gehaald en rechtstreeks op de wandkast aangesloten. En dat heeft geholpen. Er wordt weer geprint :adore:

De scanner doet nog steeds niets, dat was al langer zo.

Het blijft raar dat ik niet opnieuw kan installeren. Niet via verwijderen in configuratiescherm noch met de cdrom van HP.

Ik heb die PC dokter gebruikt uit de link hierboven, maar dat heeft niks opgeleverd. Daar wordt gesproken over een USB aansluiting maar mijn printer heeft geen usb.

Als ik die nieuwe cartidges niet had gekocht (ruim 40 euro) was ik overgegaan op een nieuwe printer. Zoals het nu is, is het ook geen normale situatie, een adapter die aan een wandcontactdoos hangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.