Ga naar inhoud

Hoelang mag laptop aanstaan?


Aanbevolen berichten

Ik heb nog niet zo lang geleden een nieuwe laptop maar ik ben bang dat ik 'm overgebruik.

Als hij lang aan staat begint hij soms wel raar te doen, en ook is hij dan vanonder en op de plaats van de mousepad heel erg warm.

Omdat ik hem nodig heb voor school en daarna wel eens gebruik voor ontspanning (filmpje kijken) kan hij soms makkelijk meer dan acht uur aan een stuk aanstaan per dag.

Kan dat kwaad?

En hoe zit het met die temperatuur?

(Ik heb een dell inspiron.)

Edit: "mat" moet natuurlijk "mag" zijn, maar dat is niet meer aan te passen zie ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

maakt niet uit (hoewel hij natuurlijk geen 8u op batterije zal halen)

mijn toestel staat vaak 12u per dag aan, en die laat dat totaal niet afweten. Het enige probleem met dit weer is dat je toestel wel heel warm loopt; beduidend warmer of anders (logisch ook natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

ikzelf heb ook een dell inspirion.

deze word redenlijk warm, dit is grotendeels te wijten aan de videokaart ook die er in zit (met videokaart gaat temperatuur vaak wat hoger dan zonder een)

maar die van mij laat het nooit afweten!

als hij een beetje vreemd doet moet je misschien eens opnieuw opstarten, dat het dan verholpen is.

windows zelf gaat wel eens vraamde trekje kreigen af en toe :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.