Ga naar inhoud

google


Julian1234

Aanbevolen berichten

Ga naar "Start" en klik op "Computer".

Ga naar in het venster linksboven naar "Organiseren" en klik op "Map- en zoekopties".

Klik op "Weergave" en zoek naar de tekst "Verborgen bestanden, mappen en stations".

Selecteer de optie "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven".

Haal de vinkjes weg voor "Extensies voor bekende bestandstypen verbergen" en "Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen".

Klik op "Toepassen" en vervolgens op OK.

Ga nu eens naar C:\Users\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Local\Google\Chrome\Application en voer Chrome.exe uit als administrator. Start Chrome dan wel correct?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goed, we gaan Google Chrome volledig verwijderen van je computer.

Om 100% de veiligheid van je computer en bestanden te verzekeren gaan we eerst een backup maken van je register:

Backup maken

  1. Druk op Start en vervolgens met de rechter muistoets op Computer
  2. Kies Eigenschappen
  3. Klik (links) op Systeembeveiliging en ga naar het tablad Systeembeveiliging
  4. Klik op Maken
  5. Vul bij de beschrijving iets in waardoor je dit herstelpunt eenvoudig van de anderen kan onderscheiden en klik op Maken. Bv. herstelpunt PC-Helpforum 14/12/12

Chrome verwijderen

  1. Ga naar Start - Configuratiescherm - Vormgeving en persoonlijke instellingen - Mapopties
  2. Klik op het tabblad "Weergave"
  3. Haal het vinkje weg voor "Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen"
  4. Druk op "OK"
  5. Download het bestand in bijlage en open het
  6. Kies bij "Opslaan als" voor alle bestanden
    Sla het bestand op op je bureaublad als Chromeremove.reg
    Sluit het venster en dubbelklik op Chromeremove.reg op je bureaublad
  7. Indien om bevestiging wordt gevraagd klik je op "Ja/Yes"
  8. Dubbelklik op Batch.bat op je bureaublad (indien je dit bestand al hebt verwijderd herneem je de procedure uit bericht #4)

Indien niet alles naar wens verloopt stop je hier met de procedure. We kijken dan eerst waar de problemen zich voordoen. Als alles zonder problemen is verlopen ga je hieronder verder.

Chrome opnieuw installeren

  1. Download Google Chrome naar je bureaublad
  2. Installeer

remove.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het weer geprobeerd maar het lukt echt niet hie heb je een paar foto's van die application

ik weet niet of het lukt om het te zien maar hier zijn ze ik hoop echt dat u me kan helpen met dit probleem

ik zie niet meer dan dit google tekentje dit is die application met google.exe

post-35155-1417705223,5793_thumb.jpg

hier ga ik in de map met die cijfers

post-35155-1417705223,6256_thumb.jpg

- - - Updated - - -

post-35155-1417705223,5519_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan even iets anders proberen:

  1. Verwijder Google Chrome via Configuratiescherm - Programma's en Onderdelen
  2. Herneem stap "Chrome verwijderen" uit bericht #16.
  3. Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)
    Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.
    Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.
    Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.
    Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.
    Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.
    Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.
    Sluit hierna CCleaner terug af.
    Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

  4. Herinstalleer Google Chrome

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.