Ga naar inhoud

scherm valt uit na een tijd, geen wake on muis/keyboard, ook niet na reboot


Jonas_

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit met een vervelend probleempje.. Ik heb een 20 inch scherm van acer, als ik het opstart alles werkt goed, tot ik even weg ben van de pc.. dan word het scherm zwart en de pc staat nog steeds op.. Muis bewegen of op keyboard duwen helpt niet, aan/uit zetten ook niet, het enige wat ik dus kan doen is de pc rebooten.. Maar dan blijft het nog steeds zwart. Ik zie dat het scherm precies wel iets wil tonen, aangezien het zo even iets minder zwart word maar dan gebeurt er niets.. Echter als ik een paar uur later het opnieuw probeer werkt het scherm wel weer perfect..

De lichtjes branden zoals normaal.. Kan het zijn dat dit scherm oververhit is? of ligt het aan iets anders want ik heb het pas 2uur opstaan en ik was even weg en het was zwart en dit is heel vervelend..

Alvast bedankt!

aangepast door Jonas_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer eens of zowel de muis als toetsenbord je pc uit slaapstand mag halen.

In apparaatbeheer rechtsklik je op je muis en kies Eigenschappen.

Ga naar het tabblad Energiebeheer en kijk eens of je muis de pc uit slaapstand mag halen.

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.