Ga naar inhoud

Facebook


Mariannevl

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb destijds Tijdlijn gelokkeerd met een link. Inmiddels heb ik een zakelijke pagina en die ziet er niet uit voor andere fb bezoekers maar ik krijg het niet voor elkaar om dat nieuwe uiterlijk tevoorschijn te toveren,. Inmiddels heb ik al een nieuwe laptop en een totaal nieuw besturingsprogramma .... ben ik aan het goede adres en kan iemand mij daarmee helpen?

:adore: (eeuwig dankbaar)

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marianne,

Hangt er een beetje van af wat je precies wil bereiken. Je zal vast begrijpen dat wij de pagina niet voor jou kunnen opzetten. Maar tips en hulp kunnen je wel geven als je over bepaalde onderdelen vragen hebt.

Dus laat de specifieke vragen maar komen ;-).

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft de installatie van de TimeLine Remover :

Na installatie krijg je een knopje in je browservenster waarmee je de toevoeging aan- of uitzet. Jij bepaalt dus hoe je Facebookpagina er uitziet, al waarschuwen we je; dit is slechts voor jouw alleen een uiterlijke verandering. Timeline Remove werkt alleen bij mensen die de extensie ook hebben; is dit niet het geval, dan zien ze wél gewoon je nieuwe profiel.

- - - Updated - - -

Dus volgens mij ligt de slechte weergave van je zakelijke pagina niet aan TimeLineRemover, want enkel als je vrienden die "remover" ook geinstalleerd hebben, zien ze ook geen timeline.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat is niet zo. Ik kan niets aan of uitvinken. Ik heb gewoon die Timeline niet ..... En ik kan het ook niet oproepen. Anderen zien bij mij een grote witte balk bovenaan mijn pagina. Daar stel je over het algemeen een foto in ... maar dat kan ik dus niet.

- - - Updated - - -

Ik wil een printscreen opsturen van mijn startpagina maar weet niet hoe ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat een paar afbeeldingen inderdaad een beter beeld kunnen scheppen.

Kan je eens een schermafbeelding maken van jouw extensies in Google Chrome? Dit kan je vinden wanneer je rechts op de 3 balkjes klikt en vervolgens Extra - Extensies.

Hoe je een schermafbeelding kunt maken is afhankelijk van jouw besturingssysteem.

Windows XP

Druk op de toets "PrtSc" wanneer het venster actief is waar je een schermafbeelding van wil maken.

Open Paint (Start - Alle Programma's - Bureau-accessoires - Paint)

Druk Ctrl+V

Je kan de afbeelding nu opslaan en vervolgens opladen. Ook kan je in paint het gewenste gebied selecteren en vervolgens uitsnijden.

Windows Vista/7

Neem dit eens door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.