Ga naar inhoud

Verbinding duurt langer dan normaal


Aanbevolen berichten

Hoi,

Enkele dagen geleden ben ik verandert van Telenet Gold shake naar Fibernet Shake,waardoor de modem moest worden vervangen. Deze was verkeerd aangesloten waardoor de technieker langs kwam om alles recht te zetten. Nu zit ik met het probleem dat mijn laptop: hp pavilion dv 7 moeite heeft met verbinding maken. De eerste keer als hij opstart maakt hij automatisch verbinding met internet (met de router), maar dan begint het. Telkens als ik mijn laptop sluit en hij op stand-by gaat en ik hem terug open en herstart komt er een uitroeptekentje bij het symbooltje van de verbindingssterkte rechts onderaan. Vervolgen verandert dit in een blauw rondje en na 2 a 3 min heb ik uiteindelijk verbinding. Vroeger had ik dit probleem niet met mijn oude modem. Maar met mijn 2de laptop ondervindt ik geen enkel probleem!!! Op mijn computer staat intel my wifi technologie en intel widi, ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft. Ook staat het vakje met automatisch verbinding maken aangevinkt. Kan iemand me helpen?

Opmerkelijk is sinds ik mijn laptop gekocht heb valt de verbinding regelmatig weg voor 1 s en start dan opnieuw terug op, zeer vervelend! (zojuist 2x gebeurt terwijl ik dit tekstje typ)

Alvast bedankt!

Thijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.