Ga naar inhoud

ASUS N90S bevriesd/loopt vast sinds installatie windows 8


Stannis

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb sinds kort een digitale versie van windows 8 gekocht en heb dus mijn pc geupgrade naar windows acht.

Sinds ik windows 8 heb geinstalleerd heb ik last van een occasionele "freeze". Wanneer ik bijvoorbeeld surf op het internet kan ik plots niet meer naar beneden scrollen en na een paar seconden zit mijn pc dan volledig vast voor een dertigtal seconden. Ik heb dit probleem ook wanneer ik bv naar een film kijk, het beeld loopt vast en het geluid herhaald zich de laatste seconde constant.

Ik had geen enkel probleem voor ik windows 8 heb geinstalleerd. Ik heb de driver van mijn gpu geupdated en ook windows 8 nog eens proberen installeren maar het heeft allebei niet geholpen.

Ik heb daarjuist een aanvraag ingediend bij microsoft customer service maar ik stel mijn vraag hier ook maar eens.

Persoonlijk denk ik aan een driver die niet compatibel is met windows 8 maar ik vind nergens het probleem, ik krijg dus ook geen foutmelding na de "freeze".

Ik heb een speccy log gemaakt:

http://speccy.piriform.com/results/ePLs5GP4isf1Ft7UgdyFvwo

Groeten Stannis

aangepast door Stannis
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.