Ga naar inhoud

Laptop


Jee

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik zoek naar een laptop, en ik heb al eens op AllWebsales.be // Uw Oplossing // Prijslijst gekeken voor een laptop maar ik weet niet goed wat kiezen.

De richtprijs die ik in gedachte had is rond de €900... schermgrootte maakt niet uit, 100gig harde schijf is ruim voldoende, moet niet heel zwaar kunnen draaien maar moet binnen 2-5 jaar nog meekunnen (geen platte rommel), het is ook geen gamecomputer, voor de rest .....

Van merken weet ik niet veel, alleen dat onze Acer geen topper was...

Ken je nog andere winkels in de kempen? ...

Heb je een goeie tip of laptop die binnen mijn eisen valt? ...

Alles is welkom,...

Alvast bedankt,

DVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Voor wat jij wil zou ik naar de dell inspiron 1525 N0552512 gaan.

Je krijgt

C2D 8100

3 Gig ram

250 gig harde schijf

15" scherm

2.0mp webcam

3 jaar premium support & garantie

Er zit wel "maar" een onboard grafische kaart in, maar op zich kan dat zeker geen kwaad als je er toch geen games me speelt. integendeel, je gaat langer kunnen werken op je batterij & zolang je geen games speelt heb je toch niet het minste nut aan een dedicated grafische kaart.

Dat systeem krijg je als je T01G2VJRT858F1 als korting invoert voor 778€. Iets meer ram, een stuk meer harde schijf, 1 jaar meer garantie & 120€ goedkoper!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook net een dell besteld online. Ik heb er alleen nog maar goeie dingen over gehoord. De mijna was 761 euro, en ga hem ook gebruiken voor te gamen, dus voor 900 euro moet je al een serieus laptopke hebben als je er niet mee gaat gamen.

Succes ermee!

Dell België - startpagina - Computers, computerapparatuur, electronics en services. (tot 28 mei zijn er ook online aanbiedingen, heb er zelf ook gebruik van gemaakt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Als het een van die winkel moet zijn zou ik de Toshiba van 699 kopen & die extra 200€ gewoon houden.

Je geeft zelf aan dat hij zowat niets echt moet kunnen (ik bedoel dan qua speciale of zware eisen), dus het enige waar je dan naar moet kijken is de hoeveelheid ram geheugen (dat is wat in grote mate bepaald of een computer verouderd is of niet, de rest volgt wel).

Met 2 gig en Vista heb je voor gewoon kantoorwerk gelijk jij doet meer dan genoeg, ik gebruik zelf vrij zware wiskundeprogramma's en ik zit zelfs maar met 1 gig ram (met XP) en die werkt dat allemaal nog perfect af.

(ik zou echter nog steeds een dell verkiezen boven zowel een Toshiba als een HP Pavilion)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.