Ga naar inhoud

win 8 vernieuwen zonder dat dat de instellingen veranderd


heskens

Aanbevolen berichten

Ik probeer win 8 te vernieuwen via PC instellingen wijzigen/Algemeen op te starten maar krijg steeds de informatie dat er een paar bestanden ontbreken. Nu heb ik win 8 via microsoft gedownload en geïnstalleerd over de oorspronkelijke win 7

Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag heskens,

Hoe ver sta je met het oplossen van je probleem?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon niet eerder reageren omdat ik een paar dagen weg was.

Ik probeer win 8 te vernieuwen via PC instellingen wijzigen/Algemeen op te starten maar krijg steeds de informatie dat er een paar bestanden ontbreken. Nu heb ik win 8 via microsoft gedownload en geïnstalleerd over de oorspronkelijke oem versie win 7

Ik heb geen win 8 op schijf gebrand. Weet iemand een oplossing??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of de download nog op de harde schijf staat.

Ik wil de functie vernieuwen gebruiken omdat ik weer schoon, maar met mijn documenten wil beginnen.

Er staan veel programma's op die de zaak vervuilen. Undelete is geen optie.

Mijn vraag is eigenlijk: Waarom doet het programma om opnieuw het programma te installeren via Win 8 het niet en waarom vraagt het om steeds om installatie programma's??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Windows 8 online aankoopt moet je er altijd voor zorgen dat je Windows 8 op een schijf zet.

Loopt er iets mis met je harde schijf of.... heb je tenminste nog een installatieschijf.

Ook direct na de installatie een backup maken op een andere partitie/ schijf kan veel ergernis voorkomen, helaas zijn er nog heel wat PC- gebruikers die het niet nodig vinden tot er problemen zijn.

Ken je soms iemand die een W8 schijf liggen heeft, dan kan je die gebruiken als tijdens het vernieuwen om de installatieschijf gevraagd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je topic gaat over vernieuwen en niet opnieuw installeren, dat is iets totaal verschillend.

Om je PC te vernieuwen heb je indien er om gevraagd wordt een installatieschijf nodig, de registratiecode is niet nodig.

Wil je W8 volledig herinstalleren dan heb je wel een installatieschijf en installatiecode nodig.

De code werkt ook als je een W8 schijf leent van iemand anders, het moet wel dezelfde W8 versie zijn natuurlijk.

Ook bestaat er in W8 de mogelijkheid om de PC terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Neem deze link eens door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt naar de fabrieksinstellingen met de schijf van een ander neem ik aan.

Maar het gaat dus niet via de gewone weg als windows reeds is geinstalleerd, omdat met/ Instellingen/PC instellingen wijzigen/Algemeen/ALLES VERWIJDEREN EN OPNIEUW INSTALEREN.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.