Ga naar inhoud

[OPGELOST] games spelen op externe tv


radimag

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ik heb zojuist mijn tv-scherm aan mijn laptop aangesloten en daar heb ik helemaal geen problemen mee :)

Maar zodra ik mijn game opstart krijg ik black screen met vervolgens geen signaal ...

weet iemand misschien de reden hiervoor?

MVG Radimag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Krijg je je game te zien op je laptop scherm? Dat komt omdat je scherm van je laptop automatisch gaat gezien worden als je primair scherm, en je game gaat daar dan op afgespeeld worden.

Dit zou je kunnen vermijden door in te stellen dat je je beeld niet wil uitbreiden, maar dat hij op het 2de scherm exact hetzelfde moet weergeven van op je eerste scherm, of door aan te geven dat je tv je primaire scherm is en je andere je secundaire (maar vergeet dat niet in orde te zetten voor je je laptop afsluit, anders als je de volgende keer opstart gaat hij je inlogscherm op het niet-bestaande beeldscherm tonen & raak je niet meer binnen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het probleem gevonden :)

Een tv werkt maar gewoon op 1 resolutie. Wanneer je de game opstart verandert hij automatisch terug naar de resolutie die je ervoor hebt ingesteld :) wanneer je de resolutie terug aanpast in het spel krijg je terug beeld ^^

MVG

Radimag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.