Ga naar inhoud

2 problemen: 1 geen geluid, 2 video driver


Robbe Hoskens

Aanbevolen berichten

Beste

over puntje 1 geluid: ik heb mijn moederbord in een andere pc kast gestoken en opeens werkt mijn geluid niet meer nu het is zo de geluids drivers zijn up to date en ze werken perfect volgens mijn pc. ligt het aan mijn moederbord of aan de hardware ?

puntje 2: ik heb 2 video kaarten en opeens worden ze niet meer gebruikt zoals het zou moeten ik krijg een foutmelding in device manager met: "windows heeft deze hardware gestopt omdat er een probleem is gemeld" dus ik dacht dat de videokaart misschien beschadigd was maar als ik er een andere instop krijg ik dezelfde melding en de drivers zijn juist geinstalleerd en up to date.

ik hoop dat u me kan helpen en alvast bedankt.

MVG Robbe

- - - Updated - - -

bij puntje 1 bedoel ik: ligt het aan mijn moederbord of aan het stuurprogramma ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer om te beginnen onderstaande even uit.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Open ook even apparaatbeheer en maak daarvan een afbeelding die je dan vervolgens toevoegt aan je volgende bericht.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat windows alvast zoeken naar updates want er zullen er nog een hele hoop zijn,installeer vervolgens die updates per 10 en als er gevraagd word om te herstarten dan doe je dat ook.

Blijf dit herhalen tot er geen updates meer zijn.

Maak dan eens een afbeelding van het apparaatbeheer en voeg die als bijlage toe aan je volgende bericht.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.