Ga naar inhoud

windows 8 naar 7


altijdwat

Aanbevolen berichten

Ik ben klaar met windows 8 ik heb hem gisteren gekocht ik kan er gewoon niet mee werken dit is echt iets voor tablets gevallen.. Maar voor de pc nee! en de drivers zijn nog in de beta van mijn moederbord ik wil terug naar windows 7 kan dat? ik ben ten einde raad het dit weer daarom heet ik ook altijdwat.

ik kon alleen de driver van mijn videokaart vinden voor de rest was alles in de beta of werkten niet moet je windows 7 voor hebben echt flauw dit weer 60 euro weer mis gelopen. :congrats:

Btw: moet ik ook nog is keer Windows 7 hallen voor de product code?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was de pc voorgeinstalleerd met windows 7 toen je hem aankocht?

Is het een merk pc of een samengesteld systeem?

Mijn pc is samengesteld en in elkaar gezet door mij en een vriend van me ik had toen windows 7 home premium

- - - Updated - - -

Indien niet het geval, zoek dan naar je map "windows.old" in programfiles, en save wat je zeker niet kwijt wil op een externe harde schijf.

Dan win 7 cd in je driver.

Pc heropstarten en tijdens opstart "F8" duwen, en selecteer "opstarten vanaf cd".

Dan schijf formatteren en terug clean install doen.

Oke ik zal er naar kijken alvast bedankt :)

aangepast door altijdwat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien niet het geval, zoek dan naar je map "windows.old" in programfiles, en save wat je zeker niet kwijt wil op een externe harde schijf.

Dan win 7 cd in je driver.

Pc heropstarten en tijdens opstart "F8" duwen, en selecteer "opstarten vanaf cd".

Dan schijf formatteren en terug clean install doen.

Mijn pc werkt weer op Windows 7 dank je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.