Ga naar inhoud

Xfire


Bieke

Aanbevolen berichten

Goeienavond heren en dames :)

Ik heb weer maar eens een probleem.

Ik gebruik al jaren het programma xfire, chatprogramma voor te gamen.

Nu, vanavond werd ik plots gedisconnect, en hij wilt niet meer connecten, hij blijft bezig met 'bezig met verbinden met server' en hij timed out.

Nu, ik dacht eerst dat het aan mijn pc lag maar heb net beneden ff op de pc geprobeerd en daar wil hij ook niet meer connecten, voor de rest doet alles het nog, internet, msn, al mn games, ventrilo, etc etc, enkel xfire wilt niet meer mee.

Zou het aan de ethernet switch liggen, of aan telenet? of aan mn modem? Maar waarom reageert enkel xfire daar dan op?

Alvast bedankt,

Bieke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu lijkt het idd terug te werken, 't is de eerstem aal dat dit bij mij is voorgevallen in ieder geval, en ik zit er elke nacht op.

Maar hoe komt het eigelek dat het uitvalt? Omdat ik wel de enige was die er niet opkon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

na, ik heb het snachts ook wel vaker hoor dat hij uitvalt.

dit komt vaak door het updaten van x-fire.

of er is gewoon weer een foutje in de server.

dit kan dus vaker voor komen en is slechts een kwestie van tijd voordat je er weer terug op kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Hallo,

Ik kan spijtig genoeg niet helpen met je probleem want ik heb er zelf één.

Als ik een video wil capturen laggt het hele spel. Wat is de fout hiervan? Mijn grafische kaart is ATI Sapphire 2900 PRO.

groeten arne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik kan spijtig genoeg niet helpen met je probleem want ik heb er zelf één.

Als ik een video wil capturen laggt het hele spel. Wat is de fout hiervan? Mijn grafische kaart is ATI Sapphire 2900 PRO.

groeten arne.

In instellingen bij xfire staat hoeveel FPS hij gebruikt, hoe lager je dit zet hoe minder het lagt, normaalgezien zou je er niks van mogen merken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.