Ga naar inhoud

[OPGELOST] Dreammail


Aanbevolen berichten

Heb onlangs Dreammail v4.4.1.0 geinstalleerd op mijn pc maar zit hier met een probleempje, namelijk hij plaatst al mijn inkomende mail in de spamfolder ook diegene die bij mij op de witte lijst zijn geplaatst. Zijn er mensen die ervaring hebben met dit e-mail progje en mij eventueel op goede weg kunnen helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ken het programma niet echt maar kijk even na of je geen filters kan aanmaken zodat inkomende mail in een bepaalde map terechtkomen.

De oorzaak kan ook bij uw virusscanner liggen want die blokkeerd mogelijks de inkomende emails. Kijk dit dus even na.

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt karel voor je reactie, had al filters aangemaakt en daar lag heel waarschijnlijk de fout want in één van deze filters had ik de verkeerde voorwaarde ingeladen sindsdien (tot nu toe) ontvang ik alle post in Postvak In zoals het hoord.

1212781628-020.jpg

En wat de virusscanner betreft, als ik outlook express opende kon ik alle mail wil binnen halen trouwens ook met Dreammail het porbleem hier was dat hij alles aanzag als spam en zodoende alles ook deponeerde in de spam map. Trouwens als er nog leden of andere zijn die ervaring hebben met dit programma mogen ze het altijd laten weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft de wijziging bij de filter voorwaarden het nu kunnen oplossen of hebt u nog problemen ermee?

Het lijkt in elk geval een leuk programma om te gebruiken.

Bedankt alvast voor het posten van de schermafdruk

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft de wijziging bij de filter voorwaarden het nu kunnen oplossen of hebt u nog problemen ermee?

Het lijkt in elk geval een leuk programma om te gebruiken.

Bedankt alvast voor het posten van de schermafdruk

Mvg Karel

probleem blijkt inderdaad opgelost alle post komt nu in postvak in terecht (sinds ik deze voorwaarde veranderd heb) zoals het zou moeten. Is inderdaad een heel mooi progje en zekers omdat het gratis is een combinatie van Incredimail (met zijn mooie achtergronden) maar dan zonder al die reclame en Outlook (voor het zakelijke). Mag voor mijn part hier dan ook een slotje op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.