Ga naar inhoud

probleem met wifi


Jelle V6

Aanbevolen berichten

Dag Jelle,

Welk windows heb je op je laptop staan?

Staat er een kruis over je icoontje van wifi?

Kan je terug naar mobiliteitscentrum gaan, draadloos netwerk selecteren, open klikken met de rechtse muisknop en

inschakelen pakken?

Of rechts beneden op je laptop het icoontje van draadloos selecteren open klikken met de rechtse muisknop en

inschakelen pakken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mobiliteitscentrum zie ik zelfs geen wifi staan:

post-34522-1417705310,6896_thumb.jpg

en ik heb niet echt meer een icoontje van draadloos omdat ik momenteel met LAN verbonden ben,

en als ik daar met de rechter muisknop op klik dan kan ik kiezen tussen:

-problemen oplossen: heb ik geprobeerd maar hij vindt geen problemen

-netwerkcentrum openen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nu niet zeker maar kan je naar configuratiescherm gaan, deze openen, daarna netwerk- en internetverbindingen openen en daarna netwerkverbindingen openen.

Als je dat gedaan hebt wat zie je dan staan?

Bij mij staat bv alleen Lan-verbinding, bij u ook?

Kan zijn dat het wat anders is geformuleerd, heb opt moment windows 7 er niet opstaan.

Lukt je dit niet laat het weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nu op een windows 7, even het bovenstaan bericht corrigeren, ga naar configuratiescherm-

dan netwerkcentrum openen (vanonder in het midden)

Daarna links vanboven adapterinstellingen wijzigen

Kun je daarvan een printscreen maken zodat ik zie wat daar bij u staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nu op een windows 7, even het bovenstaan bericht corrigeren, ga naar configuratiescherm-

dan netwerkcentrum openen (vanonder in het midden)

Daarna links vanboven adapterinstellingen wijzigen

Kun je daarvan een printscreen maken zodat ik zie wat daar bij u staat?

[ATTACH=CONFIG]24095[/ATTACH]

Als ik op draadloze netwerkverbinding klik en dan op "Dit netwerkapparaat inschakelen" dan komt er een scherm op 'ingeschakeld" maar eigenlijk verandert er niets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je, er verander niks?

Draadloos netwerk reageert niet als je bv de kabel uittrekt en je draadloos netwerk probeert?

Als je nu terug gaat kijken naar draadloos netwerk is deze nog ingeschakeld ,en klik is op de rechterknop van de muis, kan je mij de eigenschappen laten zien?

Komt er geen icoontje rechts beneden op het bureaublad van draadloos netwerk, staat daar een kruis door?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.