Ga naar inhoud

probleem met wifi


Jelle V6

Aanbevolen berichten

Als je terug naar eigenschappen gaat en je klikt op configureren, staat er dan dit apparaat werkt correct?

Waarschijnlijk niet dus ga is naar stuurprogramma en pak is bijwerken.

Daarna optie automatisch naar automatisch bijgewerkte stuurprogramma zoeken en zeg het me of hij iets vind.

En voor dat ik het vergeet, je hebt toch de (internet) UTP- en stroom draden aan jouw router en de draadloze modem gecontroleerd, zie dat deze zeker werken en aangesloten zijn.

Ik zeg dit het liever want dat valt wel eens voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat de knop op de laptop toevallig niet op OFF ipv ON ? En hoe staat het met je Adapters en bindings ? (Network & Sharing\Change Adapter Settings\(click ALT to open menu bar --> )Advanced\Advanced Settings)

post-34522-1417705312,0505_thumb.jpg

- - - Updated - - -

Als je terug naar eigenschappen gaat en je klikt op configureren, staat er dan dit apparaat werkt correct?

Waarschijnlijk niet dus ga is naar stuurprogramma en pak is bijwerken.

Daarna optie automatisch naar automatisch bijgewerkte stuurprogramma zoeken en zeg het me of hij iets vind.

En voor dat ik het vergeet, je hebt toch de (internet) UTP- en stroom draden aan jouw router en de draadloze modem gecontroleerd, zie dat deze zeker werken en aangesloten zijn.

Ik zeg dit het liever want dat valt wel eens voor.

Er staat dat het correct werkt,

de wifi wordt correct uitgezonden, het is gewoon mijn laptop die het niet wilt ontvangen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je apparaat werkt goed, je hebt zeker de kabels nagekeken van het bakje dat draadloos uitzend, stuurprogramma werkt correct.

Als je op het windows icoontje klikt je tikt power in , pakt dan is power saving.

Kijk dan naar aanbevolen door hp en daarnaast staat de schema-instellingen wijzigen, klik hier is op.

Ga dan naar Geavenceerde energie instellingen wijzigen openen, ga dan naar instellingen voor de adapter van draadloos netwerk druk daar op de + tekens en wat staat daar?

Zet daar alles is op maximum, misschien dat dat helpt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.