Ga naar inhoud

[OPGELOST] temperatuur te hoog interne HD


Gast verpoorte

Aanbevolen berichten

Gast verpoorte

Beste,als ik mijn interne harde schijf laat scannen,zie ik dat hij een temperatuur van 52,6 graden haalt.Wat kan ik daaraan doen.

alreeds bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

hoe is de koeling in de kast zelf?

gaat er genoeg lucht langs de harde schijven zelf?

anders eens een foto plaatsen van hoe de binnenkant van uw pc er uit ziet.

een goede airflow is in een pc van erg groot belang, daarom kunnen er bijna altijd wel van voren en van achteren een fan geplaatst worden tegen de behuizing aan.

als de temperaturen hoog worden dan is het aan te raden deze te plaatsen.

de voorste fan moet de lucht van buitenaf de kast in zuigen en de fan aan de achterkant moet de warme lucgt de kast uit zuigen.

Mv.Gr

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast verpoorte

beste mijn kast staat zelfs op een kiertje open om betere lucht naar binnen te laten gaan weet nie of da goed is hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste, uw kast op een keir laten staan brengt vaak geen soelaas. de lucht volgt namelijk ook de weg van de minste weerstand. door de lucht via een kier binnen te laten mist het soms de "aangewezen" route (langs o.a. de hdd).

Een andere tip die ik je kan geven is zoveel mogelijk je kabels bundelen en naar de zijkant van de kast leiden. dit bevorderd ook de luchtstroom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.