Ga naar inhoud

ipod niet herkend


Vernsnjebr

Aanbevolen berichten

een vriend van mij heeft zopas een nieuwe ipod classic gekocht,

maar zijn computer (windows XP professional sp2) herkent hem niet.

Ik heb al eens op zijn computer gekeken en ipodservice.exe staat er niet op...

Op andere computers werkt z'n ipod trouwens wel...

Iemand een ideetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Masters

Heb je al itunes geinstalleerd staan?

De iPod werkt enkel met die software (of met winamp met een plugin enzo) samen, die werkt niet standaard met windows (wat belachelijk is, aangezien een cheapass spelertje van 12€ dat al doet)

Als je update, vergeet dan niet erop te letten dat je safari niet mee installeert, Apple is aan het proberen om hun browser de markt in te "pushen" door hem automatisch mee te sturen met iTunes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, itunes was geïnstalleerd. Een oude versie, het werkte niet. Vervolgens hebben we een nieuwe versie gedownload en geïnstalleerd, maar dat werkte ook niet.

Ook met winamp en z'n plugin werkte het niet.

Er werd niet eens herkend dat er iets was aangesloten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Is het een nieuwe iPod Classic, of is het een 2dehandse?

Mijn vriendin heeft haar op een rommelmarkt ook eens een ipod laten aansmeren (zag er identiek uit) en dat bleek achteraf een namaak te zijn (die kwalitatief op niets trok). Daar hebben we ook ettelijke uren op zitten zoeken hoe dat kwam dat het toestel werkte, maar dat iTunes het niet herkende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,,

staat itunes op je computer??? Probeer anders is een andere USB (universal serial bus) poort voor het inplugge van je ipod... Ik vermoed echt dat er iets met je USB poort is als de ipod op andere pc's wel werkt....

Bent u geholpen vergeet de bedankknop niet!!!

Grtz Bart

1-64.jpg

bart 16

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.