Ga naar inhoud

ipod niet herkend


Vernsnjebr

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hey,

Ik kan je wel helpen bij het zoeken van peer to peer progjes (p2p)... Ik gebruik zelf Limewire pro omdat deze freeware is en kan je dus gratis binnenhalen... Vroeger gebruikte ik Bearshare maar dit p2p progje haalt best wel veel virussen binnen... Als je Limewire download dan doorloop je alle downloadstapjes... op een gegeven moment moet je voor een map kiezen waar je je muziek graag standaard naar toe brengt... denk hier even bij na en ga vervolgens verder en dan is het gwn Limewire opstarten en een tabje kiezen bijvoorbeeld audio en dan kies je je nummer dat je wilt downloaden... Limewire pro heeft nu ook een zoekfunctie dat je helpt bij het zoeken van muziek door te zoeken op genre en dat is juist zo tof aan Limewire voor de mensen die rap titels of artiesten vergeten is dit ideaal om dit terug te vinden...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Limewire Pro is geen freeware, en de site waar je het vanaf haalt zou het niet mogen neerzetten. Of je wordt gefopt en mag alsnog een licensie code of sleutel invoeren.

Het heet niet voor niets pro, voor serieuze gebruikers. Die er dus ook eventueel een centje voor over hebben!

Gelieve hier dus ook geen download links voor te plaatsen, bvd.

Alleen legale praktijken, zo niet : waarschuwing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.