Ga naar inhoud

CD speler


PolH

Aanbevolen berichten

Mijn CD speler, ingebouwd in een HP laptop leest niet meer"

in Confiuratiescherm - Apparaatbeheer - CD-rom-station (met geel uitroepteken)

in "Eigenschappen van Cd-rom-station" vind ik volgende boodschap:

"Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)"

heb de discussie van 27 februari 2011 "CD DRIVER doet het niet" gevolgd maar zonder resultaat

heb geprobeerd via MS FIX It te doen voor Windows 7

Heb probleemoplossing ; Hardware en geluiden; Hardware en apparaten;

Bij Probleemoplossing is voltooid:

Gevonden problemen

Er is een problemen met het stuurprogramma voor "Cd-rom-station" : Niet opgelost

wat moet ik nu doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op helpmij.nl hetzelfde probleem gevonden en de procedure, daar beschreven uitgevoerd, en het probleem is opgelost.

Ga naar Start -> Uitvoeren, type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de verdwenen spelers nu opnieuw installeren.

Indien noodzakelijk mocht blijken kun je altijd de backup terugzetten door te dubbelklikken op dat bestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.