Ga naar inhoud

ineens veel problemen


patrick1974

Aanbevolen berichten

mijn pc(spec zie bijlage)heb ik een aantal jaar.nooit problemen.maar ineens begon mijn cpu coolfan voluit te loeien op momenten dat ik pc belastte maar dat doet hij niet altijd.pc stofvrijgemaakt,koelpasta vervangen.niks helpt.heb verschillende software geprobeerto.a coolfan,everest,speedfan etc.geen verbetering,kwam ook omdat ik nergens in die software mijn pcu temp kon vinden en pcu fan(misschien sensor probleem).in bios kan ik niks regelen helaas.ik zie alleen dat temp pcu rond de 59 graden is.nu komt er ook bij dat hij niet gelijk opstart,moet ik 4 x opnieuw doen,pas als hij warm is start hij op denk ik,maar sinds vandaag loopt pc ook constant vast.wie kan mij aub helpen met een oplossing

specificatie pc.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi patrick1974, welkom op PCH.

Voer eens het onderstaande uit, zo krijgen meer info omtrent je hardware ;-)

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.