Ga naar inhoud

problemen met vista en internet explorer


RS4ever

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je kan misschien nog even nakijken om je pc nog wat verder schoon te maken. Alle beetjes helpen :-)

http://www.pc-helpforum.be/f159/deel-1-de-snelle-schoonmaak-tuneup-1-click-maintenance-tune-up-easy-onderhoud-9729/

http://www.pc-helpforum.be/f159/deel-5-register-schoonmaak-tuneup-registry-cleaner-9734/

Vermeld gerust ook even je systeemspecificaties en de instellingen van het virtueel geheugen. (als je niet weet waar het te vinden, laat ff horen)

Mvg Karel

beheerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Bedankt nog voor de reacties. Sorry dat ik even niet meer heb gereageerd. Ik was even afwezig.

@ Bart:

Er zouden inderdaad geen virussen of spyware/adware op mijn pc staan (volgens de scanners)... Maar ik heb de indruk dat het toch verergerd. Gisteren heb ik mijn computer 3 keer moeten heropstarten omdat hij volledig vast hing (2 keer tijdens het zien van een dvd: best vervelend). Ook het probleem van het internet is er nog steeds... :bawling:

@ Karel:

Ik zal eerst eens doen wat je me voorstelde. En je hebt het goed geraden: ik weet niet waar je de systeemspecificaties en de instellingen van het virtueel geheugen kan vinden. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het beeld dat op dat moment te zien is loopt gewoon vast. Soms is dat dus gewoon m'n achtergrond met de muis (die dan uiteraard niet meer beweegt), bij een dvd blijft het beeld plots staan en hoor je ook aan het geluid dat de pc is vastgelopen (blijft ook hangen),...

Maar ik krijg niets van scherm of boodschap te zien, van de ene seconde op de andere hangt alles plots vast...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verhaal van het vastlopen is bekend, omdat ik zelf ook een dergelijk probleem gehad heb. Dit was een fout van het moederbord, wegens beschadigingen. Laat je computer bij het opstarten eens Geheugencontrole uitvoeren. Druk bij opstarten van je pc op F8, en kies Geheugencontrole.

En je kan allicht je kast eens openmaken om te kijken of er niets losligt of hangt.

Als er overigens veel stof in je behuizing hangt, is het wijs om eens de kast uit te blazen. Dit zorgt ervoor dat je beter kan blijven koelen (minder kans op oververhitting), en dat je mogelijke vastlopers voorkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren mijn computer eens opengevezen en de binnenkant gekuist. Daar lag heel wat stof... :embarassed: Dus ik dacht dat dit misschien het probleem veroorzaakte, maar vlak na de opkuis was het eerste dat de computer deed: vasthangen... Dus dan ligt het daar misschien toch niet aan?

Bovendien heb ik geprobeerd om die geheugenconrole uit te voeren, maar als ik op F8 duw krijg ik een raar scherm te zien dat vroeg vanwaar ik de pc moest opstarten (maar geen geheugencontrole). Is er nog een andere manier om die geheugencontrole uit te voeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kun je dit ook met je originele Vista-cd (als je die hebt!)

Dan kun je kiezen om te installeren of te repareren.

Ook kun je het via : Configuratiescherm --> Systeem en Onderhoud --> Systeembeheer --> er staan dan verscheidene programma's. Kies Hulpprogramma Geheugencontrole.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.