Ga naar inhoud

Help!!!!! Opstartherstel elke keer! Help kan mijn pc niet meer in w7 64 bit home prem


loken116

Aanbevolen berichten

hoi allemaal ik heb nu een very groot probleem!

Mijn broertje ging counter strike scource spelen maar drukte er twintig keer op omdat spel te spelen meschien stom ja ik weet het. er kwam zwart scherm wand niks reageerde meer!. dus ik: Control Alt Delete doen. dat reageerde ook neit en dacht ik omdat niks meer werkten en ook niet Alt+ f4 de pc uit doen met de knop. ik start hem op en toen kwam zoon W7 logo er niet en stont er windows starten... ik dag wanneer komt die logo dan? komt er in eens een text: Bestanden laden. ik dag wtf ik toen dacht ik al wat er komen ging Windows OPSTARTHERSTEL! en jahoor heb gelijk. en er kwam meteen zoon streepje normaal kun je kiezen wat er normaal staat weet niet meer uit me hoofd iets van een andere datum doen of zeg maar je hardeschijf nakijken maar bij mij kwam dat niet. eerst stont er: Problemen vaststellen 2de: Herstellen uitvoeren 3de Windows opstartherstel werkt niet meer bericht verzenden of niet verzenden ik heb op alle 2 geklikt omdat ik toen nog een keer de knop in drukte en uiteindelijk weer het zelfde kreeg. ik kan nou niet meer in mijn computer. 1. ik wil mijn computer neit opnieuw installeeren waarom?: ik heb geen backup waarom niet?: omdat mijn schijf vol zit waarom is je schijf vol? ik heb een kleine schijf en ik heb geen recovey cd.

mijn computer merk is: Packard bell

heb ik het eerder gehad?: ja maar naar dit van opstart herstel liep het niet vast en toen lukte het

Groetjes

P.S help me alstublieft:banghead:

P.SS ik heb de stroom er nu afgehaalt 20 menuten geleden

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie het nu pas sry dat ik het nu pas zie heb tv gekeken heel erg sry

- - - Updated - - -

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggg bedankt als het kon wou ik je iets geven maar dan vitreal

bedankt26.gif

een ook namens mij broertje: heel erg bedankt meneer (8 jaar)

- - - Updated - - -

barbecue2.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.