Ga naar inhoud

Filteren adhv Tijden in Excel.


Robertyerseke

Aanbevolen berichten

[Hallo allen,

Ik heb verschillende formules losgelaten op het volgende probleem.

Uit mijn systeem krijg ik een tijd en datum in 1 cel, deze wil ik laten splitsen in 2 cellen (door middel van een formule) in 1 cel met de datum en 1 cel met de tijd.

Tevens wil ik dat er een formule wordt ingezet die ALLES wat binnenkomt checkt met de datum dat het geladen is.

Wanneer er dus een order dag 1 voor 3 uur wordt gestuurd en dag 2 vertrekt moet deze formule automatisch NORMAL genereren in de tweede sheet.

Wanneer de order DAG 1 NA 15:00 uur ingeschoten wordt en dag 2 opgehaald wordt moet deze automatisch RUSH1 genereren.

Tevens wanneer de order dezelfde dag ingeschoten wordt als geladen moet deze RUSH2 heten.

Zie bijgevoegd de file, is er iemand die me hiermee kan helpen?

Alvast bedankt,

Grtz,

Robert

ATTACH]24281[/ATTACH]

Robert Test.xls

Link naar reactie
Delen op andere sites

Robert,

Het eerste deel van je vraag is geen probleem, maar onderstaande is voor jou miss. gesneden koek, maar voor mij abracadabra.

Tevens wil ik dat er een formule wordt ingezet die ALLES wat binnenkomt checkt met de datum dat het geladen is.

Wanneer er dus een order dag 1 voor 3 uur wordt gestuurd en dag 2 vertrekt moet deze formule automatisch NORMAL genereren in de tweede sheet.

Wanneer de order DAG 1 NA 15:00 uur ingeschoten wordt en dag 2 opgehaald wordt moet deze automatisch RUSH1 genereren.

Tevens wanneer de order dezelfde dag ingeschoten wordt als geladen moet deze RUSH2 heten.

Kun je dit eens voor een import zeeuw (ik woon pas 40 jaar hier) uitleggen wat precies de bedoeling is.

gr. bucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.