Ga naar inhoud

wel ondertiteling op pc, niet op mediaplayer !


popol57

Aanbevolen berichten

Beste vrienden,

bij het downloaden van een reeks (The West Wing), heb ik hier al meerdere ondertitels gevonden én gedownload, doch bij het afspelen op de mediaplayer, krijg ik geen ondertiteling !? Ik heb alle procedures gevolgt die nodig zijn om dit probleem op te lossen, én op mijn pc krijg ik wel degelijk een ondertiteling, doch als ik deze probeer te spelen via mijn mediaplayer, echter niet. Het is niet dat dit ik niet bekend ben met de afspeling, doch misschien doe ik iets verkeerd met de "WinRar" omkadering hiervan, als ik dit zo mag noemen, en doe ik iets verkeerd bij het openen....:hmmmm:

Hartelijk dank voor uw antwoord en eventuele hulp,

Popol;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste popol57,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken. Downloaden van illegale dvd series is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Jean-Pierre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.