Ga naar inhoud

PC kapot..


Gihipoxu

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een "klein" probleempje met mijn gaming pc, daarstraks lag het internet eruit en dus verveelde ik me wat, aangezien ik alleen online speel.. Uit verveling dacht ik nog eens een virusscan te doen en ik sloot mijn pc af na afloop. Een uur of 2 later wanneer het internet blijkbaar gefixt was, starte ik hem terug op om een bestandje te downloaden voor examen frans, wat gebeurt er? Niets, hij start op, doet 3 secondes normaal(het "laad"knopje brand, en daarna alleen nog het "iksta aan" knopje. Gedurende heel de tijd doet beeldscherm niets) en doet dan NIETS meer(alleen nog "iksta aan" knopje en radiators), mijn beeldscherm zegt "No Input" en ik weet echt niet wat te doen. Ik dacht eerst dat het aan mijn videokaart ligt omdat ik deze nogal eens overbelast maar dit is het niet... Ik weet echt niet wat doen.

Kan iemand me helpen?

:bawling:

Een verdrietige student

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

u heeft dus de videokaart geprobeerd?

zit deze goed vast> stroom kabels goed aangesloten? habel van scherm naar kaart goed aangesloten? enz. met die kabels.

probeer anders de kaart er uit te nemen en aan te sluiten op het moederbord direct (als dat kan)

maak de kaart sowieso schoon met bijvoorbeeld een fijn kwastje (doe erg voorzichtig!)

dit hielp mij de vorige keer wonderbaarlijk genoeg ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht eerst dat het aan mijn videokaart ligt omdat ik deze nogal eens overbelast

Wat bedoel je hiermee, gewoon dat je veel gamed?

Daar moet een videokaart tegen kunnen,waar zijn ze anders voor gemaakt?

Of bedoel je dat je grafische kaart hebt overgeclockt, dan kan het zijn dat daar iets mis mee is.

Maar doe maar eerst dat van Yannick

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.