Ga naar inhoud

Problemen


teamhar

Aanbevolen berichten

Bete Kurt,

Ik heb geprobeerd om IE en zowel Chrome om deze te openen,maar zonder resultaat,toen ik probeerde kreeg ik bij beide Browsers te lezen: IE reageert niet,en zo ook bij Chrome,ik hou het voor gezien,morgen moet ik toch naar Roermond en dan geef ik hem af bij een instelling waar ze heel veel doen in reviseren en recyclen,want ik ben het moe om iedere dag weer naar boven te gaan en dan uren zitten te wachten,tot er mss een reactie komt,en dan haal ik me een goede 2e hands,en als ik daar niet voor slaag dan maar een nieuwe,want ik stel niet heel veel eisen aan een Desktop cu Laptop!

Ik heb hier ook op het Forum gelezen dat Windows XP met ingang van 04 April 2014 stopt met automatische updates,dus dat zet ook geen zoden aan de dijk,anders had ik nog kunnen proberen om XP over W7 te installeren.

Ik wil je danken voor je snelle medewerking,en hopelijk en mss niet meer zoveel problemen als met deze Desktop

m.v.g.

Teamhar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.