Ga naar inhoud

[OPGELOST] usb poorten


demenne

Aanbevolen berichten

hallo,

Mijn dochter heeft op haar pc vooraan 4 usb poorten.In feite gewoon een aftakking want indien men binnenin kijkt is er een draad die achteraan aangesloten is op een usb poort.

Dit werkt nu niet meer.maar indien men iets aansluit op de usb achteraan gaat het prima.

hoogstwaarschijnlijk is die "verdeling" vooraan stuk,maar ik stel toch liever de vraag aan ervaren mensen.

Bedankt op voorhand.

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Oke kan je is een foto nemen van de los zittende draad zo is het ietsje duidelijker. Euhm wat je kan doen is achter de pc het volgende aansluiten via USB (universal serial bus): USB HUBS prijsvergelijk USB HUBS vergelijken prijs Productvergelijk bij PIXmania. Dit is een USB hub d.w.z je sluit dit in 1 USB poort aan en je hebt eigenlijk 4 USB poorten door de USB hub. Maar natuurlijk ik denk dat we best de voorzittende USB poorten even maken. Heb je ooit al met componenten gewerkt in de computer???

Nuttige post vergeet de bedankknop niet...

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Oke kan je een foto nemen van de loszittende draad (usb hub) en even in een volgend berichtje plakken. Ik help je graag verder met de nodige foto dat maakt het wat duidelijker hopelijk begrijp je dat een beetje wil je zeker geen extra werk geven maar goed.

Nuttige post vergeet de bednakknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke Bart,

Ik zal er morgen een foto van maken.

Die kabel loopt wel in de pc naar achter ,komt dan buiten en is gewoon achteraan in een usb poort ingestoken.Indien men in deze poort een ander apparaat (vb een fototoestel) inplugt werkt het.

Mvg,

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

volgens mij is er duidelijk iets mis met je usb hub, oke tot morgen dan kan ik je verder helpen aan de hand van de foto. Ik help je graag verder. Kan je je usb hub ook even open maken zodat ik al de draadjes en de componenten zie zo kan ik zien wat je precies moet doen.

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet al te snel met de draden gaan lopen draaien en twisten voor je kunt uitsluiten dat het een software matig probleem is.

Heeft u bij Configuratiescherm gekeken, of uw Apparaatbeheer ergens een geel uitroeptekentje heeft staan?

U kunt ook allicht proberen uw USB apparaten te updaten.

Dit doet u ook bij Apparaatbeheer --> Universal Serial Bus-controllers --> hier ziet u alle USB-apparaten. Als u op rechtsklikt bij 1 van deze USB, kunt u kiezen voor Stuurprogramma's bijwerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

men excuses voor het lang wachten maar ik was er een tijdje ni ik had een tennistoernooi... Euhm oke ik dacht dat u er zeker van was dat het hardwarematig was maar als de kans er in zit dat het softwarematig is zullen we eerst dit bekijken... Wat heb je al gdn nu ??? Ik help je graag verder!!

Grtz Bart

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.