Ga naar inhoud

[OPGELOST] usb poorten


demenne

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sorry ben er een tijdje niet met bezig geweest.

De stuurprogammas blijken in orde,dus ik denk dat het de hub zelf is die stuk is.

Zoals jullie zien op de fotos is die hub juist maar doorverbonden naar een usb poort achteraan op de pc.

Op deze poort werken andere aansluitingen wel.

Bedankt,

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Kan je de hub even ontkoppelen en is proberen via een andere USB poort ?? Misschien gaat dit helpen omdat er misschien een defect is... Misschien is je USB hub gewoon stuk en zit er iets van binnen iets niet goed waar je niets meer aan kan doen tenzij je zotte kosten gaat doen maar dat is ook ni de bedoeling... De hubjes zijn zeer goedkoop hoor nu dus als je hem graag wilt vervangen zeg je het maar... Maar eerst zoeken we graag verder naar het probleem...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Als je een Interne USB Hub wilt raad ik deze aan Sweex Internal 4 Port USB 2.0 HUB... Als je liever een externe USB hub hebt raad ik deze aan sweex externe 4 poorts USB hub... De interne kost tegen de 10,00 EUR momenteel en de externe ook... Zoals je ziet zijn deze echt niet duur...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.