Ga naar inhoud

Laptop versleten, zou graag Desktop kopen.


Aanbevolen berichten

Het lijkt zeker weten ergens op haha. Het was gewoon testen of dit forum dezelfde ideeën als ik heb. Ik heb mijn eigen PC gebouwd dus verstand heb ik genoeg ook al ben ik nog jong.

Met vriendelijke groeten, Kevin

Dit bericht komt van mijn Nexus 7 dus niet te veel op kleine spelfouten letten :)

aangepast door quadrofource
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je dat setje dan hier in zetten, dan dubblecheck ik het nog even want dubbelchecken of alles goed zal werken is nooit mis.

Met vriendelijke groeten,

Heb reeds een mail ontvangen, en het lijkt me er nog wel oké uit te zien:

Gigabyte Midi Tower GZ-X1

Corsair CX500 V2

AMD FX-4300 3,8Ghz

MSI 760G-P43 (FX)

2X4Gb DDR3 1333Mhz kingston

MSI Ati R7770 1GB DDR5

DVD-writer LG GH24

Win 8 64-bit NL OEM

WD 1Tb WD10EZEX

voor 685 gemonteerd en getest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit! Ik denk dat dit ongeveer het beste is wat je voor die prijs (incl in elkaar zetten en testen) kan krijgen.

Ik zeg alvast veel succes met het kopen :)

Met vriendelijke groeten,

Kevin

Alé, goeie lokale pc-boer dan :D

Bedankt voor uw reacties Kevin, zal u straks als ik op de computer ben een bedankje geven ;)

Even nog 1 vraagje: is de voeding goed genoeg om later te upgraden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad niet super veel 500watt maar voorlopig ruim genoeg.

meestal staan op de doos/in de beschrijving van de videokaart hoeveel watt voeding je minstens moet hebben.

ook een tip als je een nieuwe processor koopt: kijk eerst op de pagina van je moederbord of die de nieuwe processor ondersteund

zo kan je een hoop irritatie voorkomen

Met vriendelijke groeten,

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad niet super veel 500watt maar voorlopig ruim genoeg.

meestal staan op de doos/in de beschrijving van de videokaart hoeveel watt voeding je minstens moet hebben.

ook een tip als je een nieuwe processor koopt: kijk eerst op de pagina van je moederbord of die de nieuwe processor ondersteund

zo kan je een hoop irritatie voorkomen

Met vriendelijke groeten,

Kevin

Ja dat het daar op staat wist ik wel :)

En dat niet elke processor op een moederbord past ook wel :)

Heb intussen wel een andere behuizing gezocht.. Ééntje met 2 fans en 3.0 USB poortjes en de verkoper heeft me dan een ander moederbord uitgezocht die dat ondersteund.. Komt uiteindelijk dan wel 40 euro duurder uit, maarja..

Kevin, nogmaals bedankt tot hiertoe, in april of mei maar eens bestellen dan :)

Mvg,

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.