Ga naar inhoud

Laptop versleten, zou graag Desktop kopen.


Aanbevolen berichten

Mijn laptop is intussen bijna 4 jaar oud en begint toch te slijten.

Aangezien mijn budget niet echt hoog is en mijn kennis van hardware een flop is, zal ik hier misschien maar info vragen..

Ik speel nogal graag games op de computer, maar mijn laptop is daar allesbehalve goed voor..

Nu zou ik voor een Desktop willen gaan, aangezien dat beter is voor op te gamen.

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Ik bewerk foto's met photoshop en speel toch wel graag de nieuwere games.
  2. Wat is mijn budget ? - Zo weinig mogelijk natuurlijk, liever 500 dan 800.. Ergens daar tussen dan maar? :).
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - Een merkcomputer mag wel, maar een samenstelling misschien net iets liever?
  4. Ga ik overklokken ? - Denk het niet.
  5. Ga ik later upgraden ? - Kans is groot van wel.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - Niet persee, maar mag wel :)
  7. Ga ik zelf assembleren ? - Heb het nog nooit gedaan, dus laat ik het liever doen.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Windows 8
  9. Ga ik zelf installeren ? - Dit kan ik eventueel zelf wel.
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? -
    Behuizing mag goedkoop zijn, maakt me niet zoveel uit..
    Een DVD-Brander
    Liefst een harde schijf van min. 1TB
    Liefst toch wel een degelijke grafische kaart waar ik even met verder kan. (indien mogelijk min. 2gb)
    Processor zou ook een vrij goede moeten zijn, heb nu maar een lichte, en dat valt bij gamen nogal tegen hier.
    Werkgeheugen min. 8GB
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Die zoek ik zelf wel uit..
  12. Heb ik specifieke wensen ? - Het enige wat ik eigenlijk zou willen is toch de nieuwere games op (vrij) hoge resolutie/graphics spelen zonder problemen.
  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ?- Ik woon in België dus eventueel Power4PC of alternate.. Of andere Belgische bedrijven.
    Hoop dat ik geen te hoge wensen heb voor mijn budget :D
    Alvast bedankt!
    Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je budget iets op zou krikken naar 700 euro heb je een mooie pc om games en andere dingen op te spelen.

Amd 6 core processor

8 GB werkgeheugen

1gb videokaart radeon 7770

1tb harde schijf

Deze PC is goed genoeg om de nieuwere spellen op mooie graphics te spelen. Als je op de link klikt zie je wat ik voor je heb samengesteld Azerty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je budget iets op zou krikken naar 700 euro heb je een mooie pc om games en andere dingen op te spelen.

Amd 6 core processor

8 GB werkgeheugen

1gb videokaart radeon 7770

1tb harde schijf

Deze PC is goed genoeg om de nieuwere spellen op mooie graphics te spelen. Als je op de link klikt zie je wat ik voor je heb samengesteld Azerty

Allereerst bedankt voor je reply en de samenstelling.

De bedoeling was nog niet echt van een nieuwe computer te kopen, maar aangezien het slechter en slechter met mijn laptop gaat, zal het toch wel eens tijd worden voor een nieuwe PC.

Was dus eigenlijk nog niet echt gepland een nieuwe te kopen, en heb net kosten gedaan aan mijn wagen, dus moet ik opnieuw wat opsparen.

Ik hoop het nog eventjes te rekken met mijn laptop, totdat ik het budget heb voor de nieuwe.

Liefst hou ik het zo goedkoop mogelijk, zodat ik minder lang hoef te sparen.

De samenstelling die je me hebt gegeven is bij Azerty zie ik..

Zou liever bij Alternate gaan, is wel iets duurder.. maar is korter bij de deur..

(vind ik makkelijker voor de garantie, en kan ik hem zelf gaan ophalen)

Heb zelf ook een samenstelling gemaakt maar aangezien mijn kennis van hardware niet zo goed is, kan er iemand eens naar kijken of het wel ergens op lijkt? :)

Hier de samenstelling - Alternate

Totaalprijs is € 643,46

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo. Het was een goede samenstelling maar ik heb het een klein beetje aangepast.

Als je meer dan 4gb werkgeheugen hebt dan moet je een 64 bit Windows installatie nemen anders herkent de PC het niet.

Ook heb ik 1 casefan toegevoegd was ook nodig.ALTERNATE

Zetten hun het ook voor je in elkaar??

Met vriendelijke groeten,

Kevin

Kevin,

Dan had ik perongeluk de verkeerde genomen want had bij andere samenstellingen de 64 bit genomen..

Maar ik kan je configuratie niet zien, je moet de samenstelling via e-mail naar jezelf sturen en dan de link die je via mail krijgt hier plaatsen.

Ongeveer hetzelfde principe als HIER

Alleen is dat een tutorial van de verouderde website.

En ik vermoed dat ze die daar wel in elkaar kunnen zetten (mits meerprijs).

Vriendelijke groet,

Je naamgenoot, Kevin :D

aangepast door Toyotex
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier doet de link uit bericht 7 het perfect, dus kijk misschien eens of het lukt via een andere browser ?...

Blijkt dat de link via de pc-helpforum app voor Android gewoon niet werkt.. Via de browser van mijn gsm lukte het wel..

----------

Kevin,

Ik heb gezien dat jij zelf een tijdje terug vroeg om een budget pc samen te stellen?

Niet om je kennis echt in twijfel te trekken, maar wil zeker zijn dat deze samenstelling ergens op lijkt :)

Tot hiertoe bedankt voor jullie reacties!!

Vriendelijke groeten,

Kevin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.