Ga naar inhoud

Oude laptop composite


Aanbevolen berichten

Hey, ik heb hier nog een oude lapotp Toshiba Tecra 8000 liggen die een TV-out heeft.

Nu heb ik daar windows XP op geinstaleerd, maar heb geen idee hoe ik nu beeld zou moeten krijgen op een externe scherm.

Na de instalatie van XP heb ik gezien dat hij alle drivers nog heeft behouden van de vorige OS, en normaal gezien zou je dan kunnen switchen van beeldscherm bij de beeldinstellingen maar ik zie daar geen "opties".

Iemand die hier meer over weet?

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Hoor je geluid en zie je geen beeld als je dit aansluit?? Misschien zie je iets over het hoofd bij het aansluiten ervan... Neem anders hier even een kijkje een mooie handleiding hoe je dit het beste doet: Tv out - Pctuts.be... Als er iets niet duidelijk is laat het zeker weten... Vraagje wat was je vorige OS ??

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bart_16, ik zie totaal niets op de tv en ik weet hoe het moet want ik doe dit ook op men desktop pc, maar op de laptop wil het niet lukken

@Darthia, wel, het mag een kloon zijn of gwn dat ik films kan zien op de de tv (theatre mode ofzo).

De vorige OS was windows '98 en bij het instaleren van XP zijn de drivers en bestanden niet gewist geweest.

Heb nu ook al een driver gevonden die normaal gezien voor anderen zou werken met XP, maar lukt niet bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had een versie van 98' en nu staat er XP op. Maar om je hardware goed te laten werken op XP, moeten ze omgezet worden naar drivers van XP. Je grafische kaart (je NM2200) is van de ouwe generatie, ik kan er geen XP drivers voor vinden. Mogelijk dat je daarom hinder hebt van het omzetten van beelden. Heb je voor de rest geen andere laptop? Een wat nieuwere?;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sedat-007, ik heb ook eens gaan zoeken voor drivers en heb iets gevonden. Het is eigenlijk voor Windows 2000, maar op die site stond dat hij ook perfect werkt onder Windows XP:

Download hier

Op de site waar ik ook eens had gekeken zeiden ze ook van dat het op XP zou werken, wat niet het geval was.

Maar ik zal deze ook maar eens proberen, wie weet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.