Ga naar inhoud

Foto album probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn vraag onder java script geplaatst dus ik hoop dat het goed staat.

Iemand heeft voor mij onlangs een site gemaakt en sedert een dag of 5 zijn er problemen met het foto album.

Het heeft altijd perfect gewerkt tot nu dus.

Als je foto's bekijkt in het fotoboek dan zal je merken dat het opeens niet meer soepel loopt en traag begint te werken, dan loopt opeens alles vast, ook afsluiten met het kruisje werkt niet.

De persoon die de site heeft gemaakt weet er niet meteen een antwoord op en vind het vreemd dat het een paar weken zonder probleem heeft gewerkt en nu opeens niet meer?

URL: Fotoboek - Feest-DJ.be | Discobar en trouw DJ in Ieper en West-Vlaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Toch nog even een reacte :P,

Dat het script in een keer raar werkte en eerste nog niet duid erop dat het niet aan het scrip ligt maar waarschijnlijk aan iets anders.

Je kunt kijken of hij misschien niet door te veel mensen wordt gebruikt, dus dat er veel mensen je website tegelijkertijd bezoeken en dat de server daardoor de foto niet zo goed meer kan laden of iets dergelijks.

Waar je misschien ook naar kunt kijken is of er misschien foto's zijn bijgekomen, of dat er foto's tussen staan die je misschien op het eerste oog niet eens ziet, die het niet goed doen en daardoor misschien errors veroorzaken in het programma.

Ook kun je kijken naar de verschillende soorten webbrowsers, bij mij doet hij het op IE10 het erg goed, terwijl hij op het op google chrome een stuk langzamer doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.