Ga naar inhoud

[OPGELOST] zip-bestanden


filkill

Aanbevolen berichten

heb jij de functie extensie verbergen van bekende bestanden aan staan?

Kan je in die map eens naar extra mapopties weergave en daar dan heb vinkje voor "extensies voor bekende bestandstypen verbergen" weghalen?

Als de files .mp3.zip noemen, dan is het hoogst waarschijnlijk dat als je die .zip weg haalt dat de files dan weer af te spelen zijn. er zullen wel programmatjes uit zijn die die .zip automatisch weg kunnen halen (die ken ik zelf niet direct). het belangrijkste is eerst weten hoe je een file weer in orde krijgt, als dat lukt met 1tje dan zoeken we wel naar iets hoe je ze allemaal ineens sneller in orde krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik weet kan je je filenames niet meer terugzetten (misschien met ctrl Z, maar dat zou me verwonderen dat dat gaat werken)naar wat ze waren, aangezien je filename op een andere plaats opgeslaan worden op je HD zelf.

Wat je nog kan proberen is hopen dat je ID Tags van je nummers goed stonden, en indien dat het geval was kan je met een programma zoals Tag&Rename van je Tags je filenames maken. Let er in ieder geval op dat je dat wel in de juiste richting doet (dus je tags uitlezen & daarvan je filenames maken) of al je files heb je nog, maar je gaat er niets meer mee kunnen doen omdat je ze eerst allemaal manueel de juiste titel / uitvoerder gaat moeten geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.