Ga naar inhoud

[OPGELOST] zip-bestanden


filkill

Aanbevolen berichten

Ik heb zeer veel liedjes staan op mijn pc en ik speel ze af met vlc-mediaplayer. Maar plots na wat malware gehad te hebben, zijn al mijn MP3 bestanden zip-bestanden geworden die vlc-mediaplayer niet kan afspelen.

Zou er een manier zijn om al deze bestanden terug MP3 bestanden te maken?

Mischien converteren maar het zijn wel 1366 bestanden

post-1991-1417703753,6364_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja converteren kan je doen maar dat gaat wel een tijdje duren wat ik je aanraad is HJT te gebruiken want malware gaat niet plost van zichzelf weg meestal verergt het zelfs nog... Wat je het best doet is het volgende ga naar: TrendSecure | TrendMicro™ HijackThis™ Overview vervolgens download je Hijackthis en als dit gedaan is kies je voor do a system scan and save the logfile vervolgens krijg je een kladblok tekst je drukt op ctrl a daaarna op ctrl c en je gaat terug naar dit forum en je gaat naar het volgende: Bestrijding spyware, virussen - Pc helpforum... wat je dan doet is je logje plakken en de HJT slayers helpen je graag verder... Dan is je malware voorgoed van je pc en hebben je muziek files weer de extensie .mp3...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

wat je kan doen is een systeemherstel uitvoeren naar een vroegere datum wanneer je hier nog geen last van had... Dit doe je door ctrl alt delete... bestand en dan nieuwe taak uitvoeren dan krijg je een venstertje voor je cmd of commando op te geven in dat schermpje druk je rstrui.exe in en je bent in systeemherstel daarna zorg je gewoon dat je het correcte herstelpunt neemt en vervolgens start je pc opnieuw op en hopelijk zijn je extensies dan weer de oude... Dit is wel raar hoor ben je zeker dat je van je malware af bent ??

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstelpunt zorgt alleen voor systeemfiles, die doet niets met gebruikersfiles zoals .zip en .mp3 files, dus dat gaat geen oplossing voor het probleem geven.

Probeer eens met de .zip van de file bij 1 file naar .mp3 te vervangen? lukt het dan om de file af te spelen met een mediaplayer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstelpunt zorgt alleen voor systeemfiles, die doet niets met gebruikersfiles zoals .zip en .mp3 files, dus dat gaat geen oplossing voor het probleem geven.

Probeer eens met de .zip van de file bij 1 file naar .mp3 te vervangen? lukt het dan om de file af te spelen met een mediaplayer?

Ik kan geen Windows meidiaplayer gebruiken i.v.m. geen geldige windows CD-rom

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doelde eerder op een mediaplayer als in gelijk welke. Winamp, VLC, Windows Mediaplayer... maakt niet uit dewelke.

Ging er eerder om om na te gaan of het je extensies maar zijn die veranderd zijn (wat op zich niets zou zijn, dan heb je namelijk geen data verloren). Als dat niet het geval is en de files zijn daadwerkelijk verander zou je moeten kunnen te weten komen over welk virus het ging, en misschien dat je dan nog wel ergens een file kan opduiken die de wijzigingen die het virus gemaakt heeft ongedaan kunnen maken, maar anders is de kans bestaande dat je data gewoon verloren is en dat er niets anders op zit dan die cd's nog allemaal eens te rippen naar mp3's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doelde eerder op een mediaplayer als in gelijk welke. Winamp, VLC, Windows Mediaplayer... maakt niet uit dewelke.

Ging er eerder om om na te gaan of het je extensies maar zijn die veranderd zijn (wat op zich niets zou zijn, dan heb je namelijk geen data verloren). Als dat niet het geval is en de files zijn daadwerkelijk verander zou je moeten kunnen te weten komen over welk virus het ging, en misschien dat je dan nog wel ergens een file kan opduiken die de wijzigingen die het virus gemaakt heeft ongedaan kunnen maken, maar anders is de kans bestaande dat je data gewoon verloren is en dat er niets anders op zit dan die cd's nog allemaal eens te rippen naar mp3's.

Het gaat hier om gedownloade limewire bestanden algoed heb ik een groot deel van mijn liedjes ook nog op mijn liedjes staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.