Ga naar inhoud

scherm minimaliseert automatisch


svaes

Aanbevolen berichten

Beste

ik heb sinds kort Word 2010. Als ik een tweede scherm in Word open, minimaliseert het eerste automatisch. Als ik daarna terug naar het eerste scherm wil, moet ik niet alleen het tweede minimaliseren (dat is normaal) maar moet ik in mijn benedenbalk links het eerste document opnieuw herstellen naar het vorige formaat. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de eerder geopende documenten meteen zichtbaar worden als ik het bovenste document minimaliseer?

Dank bij voorbaat

Stefan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je maakt gebruik van Windows 7?

Je hoeft helemaal niet een tweede scherm handmatig te minimaliseren om te schakelen tussen verschillende Word venster.

Heb je meerdere vensters open staan in Word hoef je maar met de muisaanwijzer op de Windows taakbalk op het Word icoon te wijzen en je ziet alle openstaande documenten, klik op het document dat je op de voorgrond wil.

post-23245-1417705382,3801_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Windows 7 Ultimate. Als ik op het word-icoon rechtsboven klik, krijg ik het volgende: zie afbeelding.

Op die manier zo ik nog niet welke verschillende documenten er openstaan en hoe ik van het ene naar het andere kan gaan.post-36976-1417705382,6284_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.