Ga naar inhoud

Access 2007 problemen met tabellen en keuze knopprn.


haajee

Aanbevolen berichten

Voor je uitbreid doe je best eerst je tabelstructuur.

Ik heb tbl_Country aangepast en je sleutelveld gewijzigd.

Ik heb tbl_Airport sleutelveld gewijzigd en daar een veld CoutryID toegevoeg van het type 'numeriek' dat is nodig om later de relatie te kunnen maken met tbl_Country

Wat je nu eerst zou moeten doen is de waarden in tbl_Airport aanvullen. Ik deed het voor één record.

Als je hiermee klaar bent, zet dan het resultaat hier terug.

Als je bestand zoals ik hier als zip bestand opslaat zal je zien dat het drastisch kleiner wordt.

Daarvoor klik met de rechtse muisknop je op je bestand en kies je..kopieren naar..gecomprimeerde map.

AIRPORT INFORMATION PROGRAM_20130426.zip

aangepast door plx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Bedankt voor je reactie , ga er z.s.m. mee aan de slag. Hoop dat ik er iets mee verder kom .Houdt je wel op de hoogte , ben eerst de komende tijd in het Azie helaas, was liever met dit door gegaan. Notebook neem ik natuurlijk mee !!! Heb het programma al een heel stuk af gekregen , alles loopt heel erg mooi, en het klopt precies. Heb tevens een paar maanden geleden een contactenprogramma (met diverse zoek mogelijkheden , Etiketten programma's, verjaardags kalender van jong naar oud en vv ) en telefoon gids gemaakt in Access. Heb al vele dankbare gebruikers. Het is voor jullie misschien heel simpel , (ben in Access nog maar een beginneling) , maar ook met dit programma werk ik zelf ook vrijwel iedere dag. ( om een tipje van de sluier op te lichten , zoek ik een dokter of spoedarts...... , dan werk ik het liefst met een instring , dus m.a.w. alleen "spoe" ,"poli" of bijv. "dokt" geeft het me alleen lijst van een spoed telefoon nummers met de evt. daarbij behorende email adressen , een willekeurige dokter, meerdere Poli's van een ziekenhuis en politie o.i.d. ( en deze personen staan dan niet op de lijst van verjaardagen of Kerst, Verhuizing, Geboorte etc.. kaart of zo vermeldt. Of een monteur voor de CV , vindt ik direct m.b.v. de steekwoorden zoals CV , Verw , Mont etc etc... Zo heb ik het programma in twee stukken gedeeld , wat je overigens niet opvalt , het werkt allemaal het zelfde, normale input. (alleen ik werk dan met "steek woorden" voor het heel vlug opzoeken van een telefoon nummer, email adres). Wil het graag tentoon stellen hier (uploaden) , wellicht dat er mensen bij zijn die er nog iets van kunnen opsteken en/of ook gaan gebruiken. (Wat ik ook kan doen is in PDF een complete handleiding online zetten in deze draad), Hoor/Lees wel reacties. , nogmaals bedankt en groetjes , Henk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.