Ga naar inhoud

beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld


djiemmie

Aanbevolen berichten

Laat dan in Windows Speccy lopen en controleer dan eens de temperaturen.

Hoe hoog lopen deze op tijdens het werken op de pc?

Ga via Start naar Uitvoeren en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

In apparaatbeheer klik je op het driehoekje voor Beeldschermadapters en rechtsklik op je grafische adapter en kies Eigenschappen.

Ga naar het tabblad Stuurprogramma

post-24526-1417705393,787_thumb.png

Welke stuurprogramma versie gebruik je op dit moment en wie is de leverancier

Link naar reactie
Delen op andere sites

de temperaturen van de processor en het moederbord schommelen tussen de 80 en 90°

de laptop staat nochtans op een hard vlak, dus het is niet zo dat de openingen onderaan geblokkeerd worden... hij voelt ook redelijk warm aan onderaan

stuurprogrammaversie: 7.15.11.154

leverancier: NVIDIA

post-12850-1417705395,2382_thumb.jpg

aangepast door djiemmie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan word het hoog tijd voor een grondige ontstof beurt als je zo een hoge systeem temperaturen hebt :o

Een uitstekende leidraad voor het stofvrij maken vind je alvast hier.

Mocht je het zelf niet aandurven kan je de laptop best naar een service punt brengen waar ze het voor een kleine vergoeding voor je doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, bedankt voor de hulp!

ik zal dit laten doen, ik heb daar geen ervaring mee, en bij een laptop zit alles toch wat meer op elkaar ...

ik zal dit even "onopgelost" laten staan, eens hij ontstoft is en het probleem doet zich niet meer voor, hoor je het wel

:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het ontstoffen ondertussen toch zelf gedaan, met deze handleiding Schoonmaken van een Laptop of Notebook

ik wist niet dat er zoveel stof in een laptop kon zitten xD

ondertussen schommelen de temperaturen na een uurtje draaien tussen de 45-55°, dus misschien was dit inderdaad de oorzaak van het probleem - het kon alleszins geen kwaad om eens te reinigen.

mocht het scherm binnen de week niet meer uitvallen, zal ik deze topic markeren als opgelost

Merci voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.