Ga naar inhoud

Gigabyte ga-p35-Ds3r Power Sw


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik heb net op ebay het moederbord Gigabyte ga-p35-Ds3r gekocht, ik heb het in mijn pc geïnstalleerd, maar echter als ik de power sw aansluit op de juiste connector en ik druk dan op de aan-knop van mijn pc, dan gaat het lampje van mijn voeding gewoon uit. Ik heb al geprobeerd om alle apparaten los te koppelen, omdat ik dacht dat hiervan eentje kortsluiting veroorzaakte ofzo, maar zelfs zonder enige connector aangekoppeld (alleen de koeler van mijn cpu) heb ik het zelfde probeleem. De voeding werkt, en is zeker krachtig genoeg (460) voor de desbtreffende hardware. Groetjes Michiel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb iets ontdekt, als ik de 10 pollige connector aansluit, en de 4 pollige op mijn moederbord niet, dan gaat men voeding niet uit, en beginnen er zelfs 3 leds te branden als ik op de aan knop druk, echter nog steeds geen geluid/biepjes of beeld te bespeuren, het vreemde is als ik dan de 4 polige stekker aanluit er een klein vonkje komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.