Ga naar inhoud

Encarta encyclopedie Premium 2008


kalalumba

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren deze aangeschaft via de computer winkel vlak in mijn buurt. Hij wilde eerst een kopie mee geven en de orginele houden dat al niet toegestaan is en tevens ilegaal.:s

Ik heb de orginele geeist en heb hem ook uiteindelijk kunnen kopen. De orginele staat op mijn pc en heb hem 89€ betaald, is dit soms niet te veel. blink.gif

Nu heeft hij wel een kopie van mijn Encarta dat voor hem ilegaal is dat hij eerst in mijn nek wilde draaien. kan dit nog gevaren voor mij meebrengen of enkel voor hem.:s

Wat kan ik het beste doen.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk hier eens om de prijzen te zien...

Microsoft Encarta Premium 2008 ( FB7-00768 ) Media - Software - BESLIST.nl

of bij bijvoorbeeld amazon.com

Amazon.com: Microsoft Student with Encarta Premium 2008: Software

ik geloof zomaar dat je een beetje teveel betaalt hebt voor je stukje software...

gezien jij zelf het origineel hebt moet er niets aan de hand zijn... hij heeft een kopie gemaakt.. niet jij..

de verkoper dient ook zelf te weten dat hij verkeerd bezig is, als er dus iemand komt klagen... de schuld op hem af steken... simpel als dat

1 ding weet ik sowieso... ik zou daar geen 2e keer om mijn spullen gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.