Ga naar inhoud

Lagen terughalen na een document 'gemerged' te hebben.


Gast Veraapoes

Aanbevolen berichten

Gast Veraapoes

Gisteren had ik deze ene poster gemaakt; En ik ben er vrij zeker van dat ik deze niet had gemerged omdat ik dat nooit doe met een psd file. Nu vandaag wou ik verderwerken en opeens zie ik dat ik maar 1 laag heb met alles erop? Nu snap ik niet hoe dit is gebeurt.

Ik kan niet teruggaan in de geschiedenis omdat ik de file heb toegedaan en terug open heb gedaan.

Ik gebruik CS6.

Weet iemand hier een oplossing voor? Want de poster helemaal opnieuw maken.. is echt niet iets waar ik naar uitkijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het bestand in je "history" bekijkt zal daar altijd bij staan of "merged" is. Bv: bestand opgeslagen als "Foto 1.psd" zal in de history dan staan als "Foto 1 merged.psd". Zo weet je tenminste of je "gemerged" hebt of niet; maar zoals ik je bericht lees heb je het echt wel gemerged hoor.

Dit herstellen is niet meer mogelijk vanaf dit bestand via history.

Evenwel kun je proberen om het oude bestand te openen. PS houdt namelijk een aantal bestanden bij in zijn temporary.

Ga via "file" en kies "open recent"; hopelijk vind je daar nog de oude, pre-merge versie terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.