Ga naar inhoud

Gratis Forum


Aanbevolen berichten

Ik heb er zelf een bij messageboard.nl Ik ben er zeer tevreden over. De software is goed en makkelijk in gebruik. De service en ondersteuning is zelfs voor gratis gebruik snel en netjes.

Omdat het gratis is, heb je wel hier en daar een reclamebanner op je forum. Deze is voor een zeer laag bedrag ook af te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Het forum waarnaar u verwijst is een phpbb forum.

Deze phpbb software is gratis te downloaden en te installeren op een webhosting die dit toelaat.

Een mogelijkheid die tamelijk veel ruimte biedt, is de software downloaden van phpBB.nl ? Homepage

en een account en gratis hosting aanmaken op Funpic.org - Free webspace .

Vervolgende het phpbb forum daarop installeren.

Dit vraagt wel enige inspanning. Maar het geeft je de vrijheid om je forum dan gemakkelijk aan te passen naar eigen wensen.

Een eenvoudigere oplossing is een voorgeinstalleerd forum.

Daar bestaan veel sites voor. De ene al wat meer betrouwbaar, dan de andere. (dat hij bijvoorbeeld niet na enkele maanden offline is)

Enkele voorbeelden:

No-AD Free Forum - Free Phpbb3 Forums Hosting - Phpbb3now.com

Je gratis forum maak je bij phpBB3.nl!

ProphpBB - Free Forum Hosting

Free Forums - FreeForums.org - Create a free forum in minutes!

Naast phpbb heb je ook nog andere forum software. Hiervoor bestaan ook sites waar je deze gratis kan aanmaken.

Enkele voorbeelden:

Free Forum Hosting - InvisionFree

Free Forum & Free Message Board Hosting | ProBoards

FreeBB.be | Gratis Forum - Free mybb hosted forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken de site niet, maar zoals ik al zei bestaan er zeer veel.

Ik denk dat die wel zal volstaan.

Probeer het eens, het is toch gratis.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het forum waarnaar u verwijst is een phpbb forum.

Deze phpbb software is gratis te downloaden en te installeren op een webhosting die dit toelaat.

Indien je hier op Messageboard doelt, het is een optie waar je gebruik van kunt maken. Ik heb juist gekozen voor de service van Messageboard zelf. Dus maak gebruik van hun ruimte en onlineforumdienst. Dat scheelde een hoop gedoe. Eenmaal aanmelden en je kunt direct aan de gang. Dus geen gedoe met software downloaden en bij je ISP uploaden voor de hoasting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.