Ga naar inhoud

Welke pc ?


Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Ik heb jullie nu pas gevonden nadat ik in panne ben gevallen met mijne pc,we hebben het erover gehad en zouden een andere aanschaffen en onze oude niet meer laten repareren,hij blijft oud en traag,is een xp.

Veel ken ik niet van pc,kan ze wel gebruiken maar welke soort,type of geheugen hij moet hebben,god nows it,ikke dus niet.

Heb hier al eens in de koopjeshoek gekeken en er staan er 2 in,maar wat heb ik nodig en wat is bv een bod voor een bepaald type pc?zonder dat ik teveel betaal ????

Mag ook een nieuwe zijn,maar weer hetzelfde,welke?

Wat doen we met onze pc,want dit is wel belangrijk:

émails lezen en verzenden.

Foto's opslaan,maar niet in die mate,dat ik er een hobby van heb gemaakt,meestal gelegenheidsfoto's die ik al dan niet laat afdrukken,ne keer eentje op facebook zetten enzz

Dus ook op internet,bv faceboek,enkele fora's,maar veel meer niet.

Wel heb ik 2 zoontjes die af en toe een spelleke willen spelen op mama hare computer,zowel op de computer zelf als op facbook

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee,alle tips zijn welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar moest ik een lijstje aanvullen:

Bij deze:

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? Voor émails te verzenden en te lezen,foto's opslaan,op enkele fora gaan,spelletjes te spelen,wel geen zware,beetje op facebook enz..

  2. Wat is mijn budget ?Geen flauw idee,wat kosten die dingen tegenwoordig

  3. Een merkcomputer of een samenstelling ?
    Is mij om het even,mag een goede tweedehandse zijn ook

  4. Ga ik overklokken ?
    Ikke niet

  5. Ga ik later upgraden ?
    - Dat misschien wel,of laten doen

  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ?
    -Niet echt

  7. Ga ik zelf assembleren ?
    - Neen

  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? -
    Windows 7

  9. Ga ik zelf installeren ?
    - Neen

  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ?
    -Nee

  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ?
    - Mag maar moet niet

  12. Heb ik specifieke wensen ?
    - Nee

  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel
    ?-Belgie

Hopenlijk kunnen jullie ons een beetje helpen,tussen al de soorten en maten,

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miksel12,nu snap ik er niks van,ik zelf kan hem niet maken,dus of ik koop een gemaakte,al dan niet tweedehands of ik koop een merkcomputer en ik weet dat je voor 400 euro niet veel meer hebt,ik ben wel realisties in zulke dingen,maar ik snap jouw antwoord niet goed,maak jij computers op vraag ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.