Ga naar inhoud

pc verbeteren


s_kaiba

Aanbevolen berichten

Ik zou graag mijn pc wat verzwaren en ken er eigelijk niets nie van.

Iedereen zegt dat ik er wat ram geheugen moet bijsteken, maar ik heb al gehoord als je er teveel insteekt er beschadigingen aan mijn moederbord kunnen voordoen.

hoe weet ik dus wat mijn maximum is??

Mijn instellingen zijn:

Windows XP sp3

AMD Athlon 64 x2 Dual Core Processor 5200+

2 GB Ram

ASUS X1600 series 512 MB DDR2

Als je nog meer info nodig hebt laat het dan weten of andere verbeteringen zijn ook welkom.

grtzzz en alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2GB Ram zou al voldoende moeten zijn. Maar is afhankelijk wat je ermee doet zoals zakelijk, games,... Kan je pc sommige programma's niet aan of is hij traag?? Download EVEREST en laat weten welk moederbord je hebt. Als je vragen of problemen hebt met het programma everest laat maar weten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is geen enkel programma die niet goed werkt, maar tijdens het gamen heb ik regelmatig last van lagg en zou gewoon mijn pc willen verzwaren zodat hij wat vlugger werkt.

Heb Everest gedownload en dit is mijn moederbord:

ASUSTeK Computer INC. M2N

Het zijn wel 4 van 512MB.

Ik weet niet of dit iets uitmaakt.

Zeker al bedankt voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de grafische kaart is niet zo goed voor games te spelen. En RAM-Geheugen bijsteken gaat als je er een uithaalt van 512MB en er een insteekt van 1GB ofzo, maar zoals dikken al zei Kan windows maar tot 3.4 GB gaan.

Dus het beste is dat je er 2 van 512 MB uithaalt en er daar dan 2 van 1GB insteekt dan kom je op 3 GB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over welke games heb je het dan?

Je grafische kaart is namelijk niet echt van de snelste, dus als ik een schuldige moet aanduiden is het die.

Daarna komt je cpu op de 2de plek; geheugen pas op de 3de. Met meer geheugen ga je niets kunnen doen, aangezien de combinatie van videokaart & cpu te zwak is om op een zodanig niveau je games te draaien dat je meer dan 2 gig nodig gaat hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor CS zou je grafische kaart toch moeten voldoen om 1280x1024 op redelijke settings vloeiend te laten verlopen.

Battlefield is natuurlijk vrij zwaar, als je daar alles maximaal wil zetten vrees ik dat je last gaat krijgen. Welke battlefield bedoel je juist dat je speelt?

Wat is de resolutie waar je op speelt, en wat zijn de andere instellingen (kwaliteit, antialiasing, a-filtering...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.