Ga naar inhoud

nieuwe game pc


Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb besloten om een nieuwe game pc te gaan kopen en ik vroeg me af of jullie me daar bij konden helpen.

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - vooral gewoon gebruik en gamen. (battlefield, total war games)
  2. Wat is mijn budget ? - onder de 750 euro
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - samenstelling
  4. Ga ik overklokken ? - nee waarschijnlijk niet
  5. Ga ik later upgraden ? - waarschijnlijk wel
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - voorlopig nog geen ssd nodig. misschien dat ik die er later zelf bijstop
  7. Ga ik zelf assembleren ? - nee dat lijkt me nogal moeilijk.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - nee heb ik zelf
  9. Ga ik zelf installeren ? - ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - nee.
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - allemaal niet nodig
  12. Heb ik specifieke wensen ? - nope.
  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ?- nee niet echt.

ik heb zelf ook al wat samengesteld en misschien dat jullie hiermee verder kunnen azerty.

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

alvast bedankt

sten slist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de samenstelling, ik heb er even over nagedacht en ik denk dat ik 750 euro toch best wel veel vind. daarom zat ik eraan te denken om de pc toch samen te stellen.

om dit wat makkelijker te maken wilde ik daarom als case de antec one nemen omdat ik hier veel positieve reviews over lees.

eerlijk gezegd vind ik de videokaart nogal duur. ik weet dat het een belangrijk onderdeel is maar ik vroeg me af of deze wat goedkoper kon, zo rond de 180-190 euro.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.